Obsługa IT dla firm

Oferujemy państwu pakiety obsługi IT w czterech wariantach cenowych.

Każdy pakiet gwarantuje nieprzekraczalny czas reakcji na zgłoszenie, oraz wiele innych profitów korzystania z umowy abonamentowej.

MicroMiniStandardPRO
Optymalna Ilość stanowisk komputerowych*1-54-76-1010-15
Ilość interwencji w siedzibie firmy1248
Ilość godzin w abonamencie24816
Maksymalny czas reakcji8 h6 h4 h4 h
Cena godziny poza pakietem150150140130
Pomoc zdalnaTAKTAKTAKTAK
Pomoc telefoniczna i mailowa5 razy/mc10 razy/mc20 razy/mcnieograniczona
Naprawa w 24h lub sprzęt zastępczyNIENIENIETAK
abonament/mc 200 PLN400 PLN800 PLN1600 PLN

Dla kogo skierowana jest oferta?

Firmy

Stała opieka informatyczna gwarantuje zminimalizowanie czasu reakcji na awarie oraz zwiększa przewidywalność kosztów obsługi informatycznej.

Szkoły

Zajmujemy się obsługą informatyczną i techniczną komputerów szkolnych, urządzeń peryferyjnych (tablice interaktywne, projektory etc), sal informatycznych, inwentaryzacją i audytem sprzętu i licencjonowanego oprogramowania.

Instytucje i jednostki administracyjne

Dlaczego abonament?

Przewidywalne koszty obsługi

Dzięki dobrze dobranemu pakietowi abonamentowemu koszty obsługi informatycznej są przewidywalne i łatwe do zabudżetowania.

Zapewniony nieprzekraczalny czas reakcji

Nawet po wyczerpaniu godzin abonamentowych, czas reakcji na zgłoszenie jest gwarantowany. Zawsze możesz na nas liczyć!

Pomoc telefoniczna i mailowa

Krótkie konsultacje telefoniczne i pojedyncze pytania mailowe są bezpłatne do wyczerpania limitu. Czas ich trwania nie jest wliczany w czas abonamentowy.

Pomoc zdalna

Pomoc zdalna to usługa bardzo wygodna – nie wymaga wizyty serwisanta w państwa siedzibie, więc często może być wykonana znacznie szybciej. Udzielenie pomocy zdalnej odbywa się z państwa zgodą, wtedy kiedy warunki techniczne na to pozwalają (komputer musi się uruchamiać i mieć dostęp do internetu). Pomoc zdalna jest wliczana do czasu abonamentowego.

Profilaktyka

W ramach abonamentu zapoznajemy się dokładnie z infrastrukturą IT w Twojej firmie. Staramy się regularnie badać stan sprzętu, zgłaszamy źródła potencjalnych problemów jeszcze zanim te wystąpią oraz sugerujemy rozwiązania które pomogą uniknąć poważnych problemów w razie awarii. Analizujemy sposób wykorzystywania sprzętu i proponujemy oraz wdrażamy optymalne rozwiązania.

Naprawa w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy

Usługa niezbędna wszędzie tam, gdzie niedostępność sprzętu powoduje duże straty. Gwarantujemy, że sprzęt komputerowy (naprawiony lub zastępczy) będzie gotowy do pracy najpóźniej w ciągu 24h od zgłoszenia. Jako sprzęt rozumiane są standardowe zestawy komputerowe oraz ich części, laptopy, a także urządzenia peryferyjne takie jak monitory, klawiatury, drukarki, skanery, routery i switche sieciowe. Usługa nie dotyczy sprzętu specjalistycznego oraz profesjonalnego, w szczególności urządzeń i konfiguracji nietypowych i dedykowanych.
Usługa jest dostępna w pakiecie „PRO”.

O czym należy pamiętać przed podjęciem decyzji

Jaki pakiet będzie najlepszy dla mojej firmy?

Aby prawidłowo ocenić jaki pakiet będzie dla państwa optymalny, należy wziąć pod uwagę charakter wykorzystania sprzętu. Jeśli ciągłość pracy na stanowiskach jest krytyczna- bierzemy pod uwagę dolną granicę przedziału z pozycji „Optymalna ilość stanowisk” w tabelce. Jeśli komputery mogą być wykorzystywane zamiennie, lub wszystkie zazwyczaj nie pracują w tym samym czasie- sugerujemy się górną wartością.

Czy pakiety abonamentowe działają 24/7?

Podstawowe pakiety i wszystkie usługi składowe działają w dni robocze, w godzinach 10:00-18:00. Istnieje możliwość rozciągnięcia czasu operacyjnego nawet na całą dobę i 365 dni w roku, po indywidualnej wycenie.

Czy podane ceny są cenami netto czy brutto?

Firma KindKomp nie jest płatnikiem VAT, więc podane ceny są cenami netto i brutto jednocześnie – usługobiorca po prostu nie płaci VATu, więc nie musi się też martwić o jego zwrot. Zgodnie z obowiązującymi przepisami za usługi wystawiamy faktury z adnotacją o zwolnieniu z VAT.