W związku z koniecznością ograniczania rozprzestrzeniania się koronawirusa pojęliśmy decyzję o czasowym zawieszeniu działania serwisu oraz pogotowia komputerowego do odwołania.
W tym czasie jedyna pomoc jakiej możemy udzielić to pomoc zdalna, ogranicza się ona jednak do przypadków w których:
– komputer uruchamia się
– komputer ma dostęp do internetu
– da się i użytkownik potrafi zainstalować i uruchomić oprogramowanie teamviewer
– w przypadków klientów indywidualnych oraz firm i instytucji nie posiadających podpisanej umowy abonamentowej wymagamy przedpłaty po omówieniu problemu mailowym lub telefonicznym
Chęć skorzystania z pomocy zdalenej prosimy zgłaszać mailowo lub sms-owo na nr 786-818-600, podając nr telefonu w przypadku maila.
Klienci biznesowi posiadający umowę abonamentową będą obsługiwani na indywidualnie ustalonych zasadach.
Przepraszamy za utrudnienia i liczymy na zrozumienie.